۱۰۰ درصد سود تجارت موبایل فصل اول ۲۰۱۳ در جیب های سامسونگ و اپل

 

با توجه به داده ها از کاناکورد Genuity ، اپل و سامسونگ موفق به جذب 100 درصد سود در صنعت تلفن همراه در سه ماهه گذشته است. در سه ماهه اول سال 2013، اپل به خانه در زمان 57٪ از سود صنعت گوشی های هوشمند جهانی ، در حالی که سامسونگ برداشت تقریبا 43٪ به ترک چیزی برای شاه توت، نوکیا یا HTC . در واقع، تنها شرکتی است که سهم سود تلفن همراه در بالا 0 ٪ موفق LG با سهم 1 ٪ بود. حتی در نزدیک به 100 ٪ ، با این حال ، اپل و سهم سامسونگ از سود تلفن همراه است در واقع از سال گذشته کاهش یافته است. شرکت تحقیقاتی قبلا گزارش شده است که این دو شرکت 103 ٪ از سود صنعت گوشی در سال 2012 دستگیر شده است.

" با توجه به ضرر و زیان عامل از رقبای مقیاس کوچکتر در تلاش برای رقابت ، اپل و سهم سامسونگ از سود صنعت 100 درصد در محله های قبلی فراتر رفته است ، " کاناکورد Genuity T. مایکل Walkley گفت ، با توجه به AllThingsD . "در حالی که اپل و سامسونگ همچنان به تسلط بر سهم سود صنعت ، بهبود ساختار هزینه و نتایج را از دیگر OEM ها اند اپل و سامسونگ سهم به 100 درصد از سطح بالاتر از 100 درصدچند فصل گذشته کاهش یافته است . "

سامسونگ به آرامی دور در سود اپل در طول چند فصل گذشته خورده است. شرکت تحقیقاتی اشاره می کند که سامسونگ در حال حاضر در مسیر به پیش افتادن از اپل برای بزرگترین سهم از سود صنعت گوشی های هوشمند در چند ماه آینده .

Walkley گفت: " در طول سه ماهه ژوئن ، به اعتقاد ما فروش آیفون نرم تر همراه با قوی فروش سامسونگ کهکشان S4 می تواند در سامسونگ فراتر اپل برای سهم از سود صنعت گوشی منجر شود ."

اگر چه انتظار می رود فروش آیفون برای نرم کردن در ماه های آینده ، راه اندازی آیفون 5S به احتمال زیاد تکان خوردن اپل عقب رو .

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, | 21:32 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت